Wiosenny detoks ciała

Zimą gorzej się odżywiamy. Wybieramy pokarmy bogate w tłuszcze, spożywamy też mniej witamin i minerałów. Ponadto mniej się ruszamy, a przebywamy w ogrzewanych czy klimatyzowanych pomieszczeniach.

 

To tylko niektóre przyczyny aktualnej, gorszej kondycji ciała i organizmu. Jak zadbać o siebie na wiosnę?

1. Rano, pół godziny przed śniadaniem pij wodę z bazylią i sokiem z limonki. To napój, który wzmocni odporność, odkwasi organizm oraz oczyści go z toksyn.

2. Warzywa, owoce i kasze — jedz już na śniadanie. Dzięki temu uzupełnisz niezbędną dzienną dawkę witamin i minerałów, a Twój organizm zyska energię na cały dzień.

3. Spożywaj kiszone ogórki i kiszoną kapustę To dobroczynnie działające probiotyki, które zadbają o układ odpornościowy.

4. W ciągu dnia pij ziołowe herbatki. Może to być pokrzywa lub czystek, które wspomogą Twoje wiosenne porządki w organizmie.

 

wiosenny_detoks

 

5. Znajdź sport, który polubisz i stanie się on Twoją pasją. I uprawiaj go regularnie 3 razy w tygodniu.

6. Również Twój umysł potrzebuje oddechu, relaksu i detoksu od nadmiaru spraw do załatwienia. Dlatego skorzystaj z korzystnych właściwości medytacji lub jogi albo sama zadbaj o naukę świadomego oddechu.

Czym jest uzdrowisko?

Czasem słyszysz, że ktoś wyjeżdża do sanatorium lub jedzie do uzdrowiska na turnus rehabilitacyjny. Ale czy wiesz, czym jest owo „uzdrowisko”?   Uzdrowiskiem są miejscowości, charakteryzujące się klimatem o walorach zdrowotnych oraz walorami przyrodniczymi, gdzie…

Jak dbać o siebie w czasie upałów?

Przez większość roku czekamy na słońce. Jednak co robić, kiedy pojawiają się upały i temperatura przekracza 25 stopni Celsjusza? Jak dbać o siebie w czasie upałów?   W czasie intensywnych upałów lepiej zrezygnować z przebywania…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *