Wiosenny detoks ciała

Zimą gorzej się odżywiamy. Wybieramy pokarmy bogate w tłuszcze, spożywamy też mniej witamin i minerałów. Ponadto mniej się ruszamy, a przebywamy w ogrzewanych czy klimatyzowanych pomieszczeniach.

 

To tylko niektóre przyczyny aktualnej, gorszej kondycji ciała i organizmu. Jak zadbać o siebie na wiosnę?

1. Rano, pół godziny przed śniadaniem pij wodę z bazylią i sokiem z limonki. To napój, który wzmocni odporność, odkwasi organizm oraz oczyści go z toksyn.

2. Warzywa, owoce i kasze — jedz już na śniadanie. Dzięki temu uzupełnisz niezbędną dzienną dawkę witamin i minerałów, a Twój organizm zyska energię na cały dzień.

3. Spożywaj kiszone ogórki i kiszoną kapustę To dobroczynnie działające probiotyki, które zadbają o układ odpornościowy.

4. W ciągu dnia pij ziołowe herbatki. Może to być pokrzywa lub czystek, które wspomogą Twoje wiosenne porządki w organizmie.

 

wiosenny_detoks

 

5. Znajdź sport, który polubisz i stanie się on Twoją pasją. I uprawiaj go regularnie 3 razy w tygodniu.

6. Również Twój umysł potrzebuje oddechu, relaksu i detoksu od nadmiaru spraw do załatwienia. Dlatego skorzystaj z korzystnych właściwości medytacji lub jogi albo sama zadbaj o naukę świadomego oddechu.

Zalety spożywania truskawek

Aromatyczne, czerwone i pachnące. Właśnie rozpoczyna się truskawkowy sezon. Czy wiesz, że te słodkie owoce pojawiające się od maja do lipca w naszym kraju są najpopularniejszymi owocami jagodowymi na świecie? Poznaj zalety spożywania truskawek.  …

Wakacyjna kosmetyczka – co warto do niej zapakować

Zapewne przed wakacyjnym wyjazdem zastanawiasz się co zapakować do kosmetyczki dla całej rodziny? Przygotowaliśmy dla Ciebie podpowiedź, tak abyś niczego nie zapomniała. A w razie potrzeby, będziesz miała odpowiednie kosmetyki przy sobie!   Hipoalergiczny siarczkowy…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *