Domowe sposoby na wzmocnienie odporności zimą

O wzmocnienie odporności warto zadbać wcześniej, by nie być podatnym na wirusy, bakterie i infekcje. W jaki sposób warto to robić?

 

1. Śpij 8 godzin dziennie.
2. Jedz śniadania (najlepiej sycące i rozgrzewające).
3. Na obiad lub kolację spożywaj gorące zupy.
4. Dbaj o równowagę w swoim życiu — nie przemęczaj się, znajduj czas na relaks i odprężenie.
5. Ubieraj się stosownie do sytuacji.
6. Codziennie wietrz mieszkanie.
7. Pij herbatki z miodem, malinami, imbirem czy cytryną.
8. Twoja dieta powinna zawierać warzywa, owoce, ryby, kasze, witaminę C, cynk, tran.
9. Spożywaj dobre tłuszcze w postaci kwasów omega 3,6 i 9.
10. Zrelaksuj się w saunie.
11. Pamiętaj o regularnym nawadnianiu organizmu.
12. W przygotowywanych przez siebie daniach używaj czosnku, zwanego naturalnym antybiotykiem.

 

wzmocnij_organizm

 

 

A Wy, w jaki sposób dbacie o wzmocnienie odporności?

Dlaczego warto przytulać drzewa?

Poszukujemy produktów, które nas odstresują, zregenerują nasze ciało i umysł oraz dodadzą nam energii do życia. Możemy się wybrać na drogi wypoczynek do Spa, możemy też wypróbować jakie wyjątkowe właściwości mają drzewa i jak na…

Twoje domowe spa — wykorzystaj owoce sezonowe

Czasem wydajemy mnóstwo pieniędzy na kosmetyki. Czy wiesz, że czas wakacji, czyli miesiące lipiec i sierpień to moment, w którym mamy dostęp do mnóstwa sezonowych warzyw i owoców? Warto wykorzystać je w domowej pielęgnacji!  …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *