Domowe sposoby na wzmocnienie odporności zimą

O wzmocnienie odporności warto zadbać wcześniej, by nie być podatnym na wirusy, bakterie i infekcje. W jaki sposób warto to robić?

 

1. Śpij 8 godzin dziennie.
2. Jedz śniadania (najlepiej sycące i rozgrzewające).
3. Na obiad lub kolację spożywaj gorące zupy.
4. Dbaj o równowagę w swoim życiu — nie przemęczaj się, znajduj czas na relaks i odprężenie.
5. Ubieraj się stosownie do sytuacji.
6. Codziennie wietrz mieszkanie.
7. Pij herbatki z miodem, malinami, imbirem czy cytryną.
8. Twoja dieta powinna zawierać warzywa, owoce, ryby, kasze, witaminę C, cynk, tran.
9. Spożywaj dobre tłuszcze w postaci kwasów omega 3,6 i 9.
10. Zrelaksuj się w saunie.
11. Pamiętaj o regularnym nawadnianiu organizmu.
12. W przygotowywanych przez siebie daniach używaj czosnku, zwanego naturalnym antybiotykiem.

 

wzmocnij_organizm

 

 

A Wy, w jaki sposób dbacie o wzmocnienie odporności?

Jak przygotować organizm do jesieni

Po woli możemy zapomnieć o intensywnych i gorących promieniach słońca. Przed nami chłodniejsze dni i ze zdecydowanie zimniejszymi nocami i porankami. Wkrótce zaczniemy ogrzewać nasze domy, a ciała otulimy ciepłą garderobą, by uchronić ją przed…

Pielęgnacja skóry jesienią

Jedną z magicznych pór roku jest jesień. Na myśl przywodzi pomarańczowo-różowe zachody słońca i malownicze krajobrazy za oknem. Jednak gwałtowne spadki temperatury nie wpływają korzystnie na kondycję skóry. Jak poprawić kondycję skóry jesienią?  

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *