Domowe sposoby na wzmocnienie odporności zimą

O wzmocnienie odporności warto zadbać wcześniej, by nie być podatnym na wirusy, bakterie i infekcje. W jaki sposób warto to robić?

 

1. Śpij 8 godzin dziennie.
2. Jedz śniadania (najlepiej sycące i rozgrzewające).
3. Na obiad lub kolację spożywaj gorące zupy.
4. Dbaj o równowagę w swoim życiu — nie przemęczaj się, znajduj czas na relaks i odprężenie.
5. Ubieraj się stosownie do sytuacji.
6. Codziennie wietrz mieszkanie.
7. Pij herbatki z miodem, malinami, imbirem czy cytryną.
8. Twoja dieta powinna zawierać warzywa, owoce, ryby, kasze, witaminę C, cynk, tran.
9. Spożywaj dobre tłuszcze w postaci kwasów omega 3,6 i 9.
10. Zrelaksuj się w saunie.
11. Pamiętaj o regularnym nawadnianiu organizmu.
12. W przygotowywanych przez siebie daniach używaj czosnku, zwanego naturalnym antybiotykiem.

 

wzmocnij_organizm

 

 

A Wy, w jaki sposób dbacie o wzmocnienie odporności?

Pielęgnacja skóry z cellulitem i rozstępami

Cellulit i rozstępy to dwa problemy, których wstydzimy się szczególnie latem, gdy pogoda zachęca do korzystania z kąpieli słonecznych, korzystania z basenów oraz odsłaniania ciała. Cellulit najczęściej spędza sen z powiek kobiet, natomiast rozstępy pojawiają…

Pielęgnacja skóry atopowej

Skóra atopowa wymaga szczególnie troskliwej pielęgnacji i ukojenia każdego dnia. Atopowe Zapalenie Skóry objawia się jako swędząca i zaczerwieniona wysypka. U większości osób stan ten trwa przez pierwsze 5 lat życia, u niektórych pojawia się…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *