Idealna dieta na jesień

Zadaniem jesiennej diety powinno być nie tylko dostarczenie dodatkowej energii, ale również rozgrzanie i wzmocnienie odporności.

 

Jesienią potrzebujemy więcej tłustych pokarmów, dlatego też chętnie zjadamy na przykład bigos, gdy za oknem zimno.

Regularnie, uzupełniaj dawkę witamin i minerałów. Spożywaj 5 posiłków dziennie i nie zapominaj o śniadaniu o poranku. Wprowadź do swojego jesiennego menu warzywa i owoce — sięgaj nie tylko po dynię, winogrono, jabłka czy gruszki, ale korzystaj także z przetworów i mrożonek przygotowanych latem.

Na śniadanie możesz przygotować kaszę lub zupę krem, która rozgrzeje organizm. Czosnek i cebula wzmocnią odporność, dlatego powinny często gościć na stole w tym czasie. Do tego ziołowe herbatki, zioła oraz buraki, czerwona papryka, pomidory i kiszona kapusta.

 

jesienna_dieta_2

 

Dbajmy o siebie!

Pamiętajmy, że odpowiednio skomponowana i dobrana do pory roku dieta wzmocni odporność i zadba o nasze organizmy w zimne dni.

Jak ukoić skórę po opalaniu

Miałaś ochotę skorzystać z korzystnych właściwości promieni słonecznych, ale nie spodziewałaś się, że na Twojej skórze pojawi się zaczerwienienie i oparzenie? Jak domowymi sposobami ukoić oparzenia słoneczne?   Warto korzystać ze znanych od lat sposobów…

Kosmetyki uzdrowiskowe

Czy wiesz, że istnieje osobna kategoria kosmetyków — produktów wypełnionych składnikami aktywnymi z uzdrowisk, które nie tylko pielęgnują, ale koją problemy skórne?     Ich receptury zostały wypełnione wodą termalną, borowiną, solą, wodą siarczkową, czyli…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *