Idealna dieta na jesień

Zadaniem jesiennej diety powinno być nie tylko dostarczenie dodatkowej energii, ale również rozgrzanie i wzmocnienie odporności.

 

Jesienią potrzebujemy więcej tłustych pokarmów, dlatego też chętnie zjadamy na przykład bigos, gdy za oknem zimno.

Regularnie, uzupełniaj dawkę witamin i minerałów. Spożywaj 5 posiłków dziennie i nie zapominaj o śniadaniu o poranku. Wprowadź do swojego jesiennego menu warzywa i owoce — sięgaj nie tylko po dynię, winogrono, jabłka czy gruszki, ale korzystaj także z przetworów i mrożonek przygotowanych latem.

Na śniadanie możesz przygotować kaszę lub zupę krem, która rozgrzeje organizm. Czosnek i cebula wzmocnią odporność, dlatego powinny często gościć na stole w tym czasie. Do tego ziołowe herbatki, zioła oraz buraki, czerwona papryka, pomidory i kiszona kapusta.

 

jesienna_dieta_2

 

Dbajmy o siebie!

Pamiętajmy, że odpowiednio skomponowana i dobrana do pory roku dieta wzmocni odporność i zadba o nasze organizmy w zimne dni.

Życzenia Wielkanocne

Wielkanoc to czas otuchy i nadziei. Czas odradzania się wiary w siłę Chrystusa i drugiego człowieka. Życzymy, aby Święta Wielkanocne przyniosły radość oraz wzajemną życzliwość. By stały się źródłem wzmacniania ducha. Niech Zmartwychwstanie, które niesie…

Zalety spożywania jabłek

Istnieje takie popularne powiedzenie, że wystarczy zjadać jedno jabłko dziennie, by być zdrowym. Czy to rzeczywiście prawda? Jabłko jest najbardziej rozpowszechnionym owocem na świecie. Poznaj zalety spożywania jabłek.  

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *